رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: با تلاش مأموران ۲۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی و انواع دارو قاچاق در داخل یک شرکت خصوصی کشف شد. 

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت: برخورد با سودجویان عرصه دارو که علاوه بر امنیت اقتصادی، سلامت شهروندان را نیز به مخاطره می‌اندازد از شدت و حساسیت بیشتری برخوردار است.

او گفت: در این راستا ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس از دپوی مقدار فراوانی داروی قاچاق در یک شرکت خصوصی در شمال تهران مطلع و پس از هماهنگی‌های قضائی به همراه نمایندگان اداره صمت و بهداشت از محل مذکور بازدید کردند.

افشاری بیان کرد: در این عملیاتی پلیسی ۱۴ هزار و ۱۲۴ عدد انواع تجهیزات پزشکی و دارویی قاچاق و خارج از شبکه توزیع و تاریخ گذشته کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران، ارزش این محموله کشف شده را بر اساس نظر کارشناسان، ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: کلیه اقلام کشف شده در اختیار نمایندگان مربوط قرار گرفت.

او در پایان با بیان اینکه برخورد قاطع و قانونی با افرادی که امنیت اقتصادی و سلامتی مردم را دچار مخاطره می‌نمایند در دستور کار پلیس قرار دارد،گفت: هویت مالک کالای کشف شده شناسایی شده است و دستگیری متهم به علت حضور وی در خارج از کشور کماکان در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار